pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی
pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی

مترو ۲۰۳۳ – Metro 2033 Redux PC Game

مترو ۲۰۳۳ – Metro 2033 Redux PC Game

| دانلود بازی مترو ۲۰۳۳ – Metro 2033 Redux برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل + تمام DLC های بازی Metro 2033 Redux |

 

p

 

 

توضیحات بازی : Metro 2033 Redux یک بازی اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت ۴A GAMES نولید و مسئولیت انتشار آن به شرکت Deep Silver واگذار شده است. داستان بازی Metro 2033 Redux از سال ۲۰۱۳ شروع می شود که در این سال کل دنیا تا مرز نابودی رفته و نسل انسان ها در تحدیدی جدی است. پس مانده های سمی تمام دنیا را فرا گرفته و دیگر جایی برای انسان نیست. اما انسان هیچگاه تمایلی برای فرار از خانه خود را ندارد و در نتیجه به زیر زمین و در تونل های مترو پناه می برند و زندگی مجددی را در آن جا آغاز می کنند. پس از نمایش داستان ها و روایاتی از این تاریخ بازی به سال ۲۰۳۳ می رود و در زمانی که یک نسل جدید از انسان ها متولد شده اند که هیچگاه سطح زمین را ندیده اند و به آن ها اخطار شده تا هیچگاه به سطح زمین نروند و همین اخطار ها ترسی غیر قابل توصیف آن ها را فرا گرفته است. شما نیز در قالب شخصی ایفای نقش می کنید که در روز های آخر حیات زمین به دنیا آمده اما در زیر زمین بزرگ شده و به نوعی جزو آخرین افرادی است که شاید حتی برای چندین ساعت سطح زمین را نظاره گر بوده است. ناگهان اتفاقی جدید رخ داده و کل خطوط زیر زمینی را به خطر می اندازد و نسل انسان نیز برای باری دیگر در برابر خطری بسیار جدی قرار می گیرد. در نهایت این اتفاق ماجراجویی ناخواسته را برای شما رقم می زند و شما مسئول کار هایی خواهید شد که کوچکترین اشتباهی در آن جان تمامی انسان های باقی مانده را به خطر می اندازد.

  

Metro 2033 Redux نسخه ای بهبود یافته از بازی Metro 2033 است که تمامی بخش های آن بروز شده و جانی دوباره به آن بخشیده شده است. اگر از طرفداران نسخه قبلی این بازی بوده اید حال شاهد جان بخشی مجددی به بازی مورد علاقه خود خواهید بود به صورتی که فیزیک، گرافیک و داینامیک بازی به طور کل دگرگون شده و همچون بازی های روز دنیا به شکل عالی ای بازسازی شده است. اما همچنان تمامی ویژگی های خاص و قابلیت هایی که عنوان Metro 2033 را به یک بازی به یاد ماندنی تبدیل کرده بود در نسخه جدید یعنی Metro 2033 Redux نیز موجود خواهد بود و این فرصت برای شما فراهم خواهد بود تا باری دیگر اما اینبار با بهبودی قابل توجه سفری به دنیای بازی Metro 2033 داشته باشید.

 

 

Metro-2033-Redux-Screenshot-1

 

Metro-2033-Redux-Screenshot-6

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista, 7 or 8 (64-bit only)

Processor: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)

Memory: ۲ GB RAM

Graphics: DirectX 10, Shader Model 4 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)

DirectX: Version 10

Hard Drive: ۱۰ GB available space

سیستم پیشنهادی :

 

OS: Windows 7 or 8 (64-bit only)

Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU

Memory: ۴ GB RAM

Graphics: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)

DirectX: Version 11

Hard Drive: ۱۰ GB available space

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۶.۹۰ GB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد