pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی
pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی

زمین – Earth 2160 PC Game

زمین – Earth 2160 PC Game

| دانلود بازی زمین  – Earth 2160 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه GOG بازی Earth 2160 |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی Earth 2160 در سبک استراتزیک می باشد که توسط استودیوی Reality Pump Studios ساخته شده است و Topware Interactive آن را برای PC منتشر کرده است . بعد از نابودی زمین در سال ۲۱۵۰ رهبران Eurasian Dynasty فرار کرده و ناوگان ها را خالی کردند . حال آنها برای بقای بشر مبارزه می کنند . پایگاه آنها یک ساختمان بزرگ می باشد که از بخش های مختلف و متنوعی تشکیل شده است . از طرفی The Lunar در سیاره ی سرخ اقامت دارد و با مبارزه به دنبال راهی می گردد تا بتواند زندگی و خانه ای جدید بعد از نابودی زمین پیدا کند . ساختمان های LC یکی پس از دیگزی بر روی هم ساخته می شوند . آنها بسیار شبیه به آسمان خراش ها می باشند ولی یک فرق عمده دارند آن هم پیروی نکردن از جاذبه می باشد که این امکان را فراهم می کند تا به راحتی قابل جابه جایی باشند . ماشین های UCS تکامل یافته از ماشین های جنگی هستند . در طول نبرد طولانی در مریخ کامپیوترها تصمیم گرفتند تا تمام انسان های نجات یافته را کشته و در پی تصاحب منظومه ی شمسی با استفاده از ارتش خود هستند . از طرفی دیگر The Alien ها می باشند . نژادی قدیمی که از مدت ها قبل بر روی مریخ بوده اند که در زمان فرود کشتی های فضاپیما بر روی سیاره در سال ۲۱۶۰ از خواب بیدار شده اند .

   

Earth.2160-1

 

Earth.2160-4

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8

Processor: Intel/AMD Single Core CPU with 2.0 GHz

Memory: ۱ GB RAM

Graphics: DirectX 9.0 compatible graphics card with 128 MB RAM

DirectX: Version 10

Hard Drive: ۲.۰ GB free disk space

Sound Card: DirectX compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8

Processor: Intel/AMD Single Core CPU with 2.0 GHz

Memory: ۱ GB RAM

Graphics: DirectX 9.0 compatible graphics card with 256 MB RAM

DirectX: Version 10

Hard Drive: ۲.۵ GB free disk space

Sound Card: DirectX compatible sound card

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱.۵۶ GB

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد