pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی
pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی

موتور جی پی MotoGP 15 PC Game -15

موتور جی پی MotoGP 15 PC Game -15 

| دانلود بازی موتور جی پی MotoGP 15 -15 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Corepack بازی MotoGP 15 |

 

MotoGP-15

 

 

توضیحات بازی : MotoGP 15 بازی جدیدی در سبک مسابقه ای و ورزشی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Milestone S.r.l ساخته و توسط Milestone S.r.l برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.آیا شما برای چالش های جدید MotoGP و رقابت با صد ها شرکت کننده آماده هستید؟پس تلاش کرده و به قهرمانی جهان دست پیدا کنید.بازی MotoGP بار دیگر با طیف وسیعی از ویژگی های جدید برای به دست آوردن تجربه بیشتر باز گشته و نسخه جدید این بازی با تیمی جدید از حرفه ای ترین بازی سازان ساخته و بهینه شده است.بار دیگر با رقیبان خود مسابقه داده و از سد چالش آن ها عبور کنید.این بازی به شما اجازه می دهد تا یک حس جدید از مسابقات موتور سواری را تجربه کنید به گونه ای که آدرنالین شما همانند شرکت کنندگان واقعی بالا رود! بازی از دو حالت آفلاین و آنلاین پشتیبانی کرده و می توانید با توجه به توانایی های خود در هر یک از رقابت ها شرکت کنید.همچنین می توانید در حین مسابقات از ۱۸ آهنگ رسمی که در مسابقات واقعی پخش می شوند یکی را به دلخواه انتخاب کرده و گوش کنید.

  ویژگی های کلیدی بازی MotoGP 15 :

–  حالت آفلاین بازی : در این روش شما می توانید در حالت های مختلف بازی مسابقه دهید و رقیبان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید , در ۱۸ مسابقه جایزه بزرگ شرکت کرده و به قهرمانی جهان برسید.

–  حالت آنلاین بازی : موتور خود را شخصی سازی کرده و همزمان با ۱۲ فرد حرفه ای دیگر مسابقه دهید , و یا در مسابقات جهانی آنلاین شرکت کنید.

–  دارای لیستی کامل و بی نظیر از موتور های ساخت ۲۰۱۵

–  دارای تمامی موتور های مختلف از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵

–  توانایی شخصی سازی موتور ها و ارتقاء آنها

–  توانایی افزایش مهارت های شما با برنده شدن در مسابقات مختلف

–  دارای پیست های مختلف و بی نظیر

–  بیش از ۱۸ آهنگ رسمی مسابقات MotoGP 2015

–  گرافیک خیره کننده و منحصر به فرد با جلوه های صوتی و بصری فراوان

و …

 

 

MotoGP15-screenshots-01-large

 

MotoGP15-screenshots-02-large

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1 / Windows 8 / Windows 8.1
Processor: Intel Core i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 850 @ 3.30 GHz
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 @ 1GB / ATI Radeon HD 6790 @ 1G
DirectX: Version 10
Hard Drive: ۳۰ GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz / AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۸.۷۹ GB

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد