pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی
pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی

ماموریت پادشاهان – Kings Quest Chapter 1 A Knight to Remember PC Game

ماموریت پادشاهان – Kings Quest Chapter 1 A Knight to Remember PC Game

| دانلود بازی ماموریت پادشاهان – Kings Quest Chapter 1 A Knight to Remember برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Kings Quest |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی Kings Quest در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو The Odd Gentlemen ساخته شده و استودیو Sierra آن را برای PC منتشر کرده است . بازی Kings Quest به صورت مجموعه ای بوده که شامل پنج قسمت مجزا است . طبق گفته ی سازنده هر قسمت به صورت مجزا منتشر شده و توجه ویژه ای به سرگذشت Graham دارد . در هر فصل ما شاهد زندگی پادشاه Graham بوده و نحوه ی ماجراجویی او را با نوه ی خود Gwendolyn مشاهده می کنیم . بازی Kings Quest یک گیم پلی تازه ای را در سبک ماجراجویی به وجود آورده است و بر پایه های خود که چگونه ساخت یک بازی که مورد قبول افراد قرار گیرد استوار بوده است . داستان سرایی فوق العاده , طنز جالب , پازل های متنوع و صد البته راه های زیاد مردن از ویژگی های این بازی به حساب می آید . شما می توانید کارکتر خود را شجاع , دلیر و با صلابت خلق کنید به طوری که تاثیر تصمیم گیری هایی را که اتخاذ می کنید در قسمت های بعد بازی مشاهده کنید . پازل های بازی Kings Quest دارای راه های متنوع برای حل کردن هستند و بازیکنان را تشویق می کند تا با استفاده از محیط اطراف و وسایل در دسترس برای حل آنها استفاده کند . شما همچنان در سرتاسر محیط Daventry ممکن است با افراد مختلفی روبه رو گردید ولی نمی تونید به همه آنها اطمینان کنید پس باید حواس خود را کامل جمع کنید .

   

Kings.Quest-1

 

Kings.Quest-2

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo E6300 @ 1.86 GHz or AMD Athlon 64 X2 4800+ @ 2.4 GHz

Memory: ۱ GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT or Radeon HD 4770 / 512 MB

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: ۱۳ GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

سیستم پیشنهادی :

 

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7

Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz

Memory: ۲ GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT or Radeon HD 4770 / 512 MB or higher

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: ۲۰ GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۳.۸۴ GB

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد