pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی
pocketgames

pocketgames

وبلاگی برای دانلود بازی

مغزهای کوچک – Tiny Brains

مغزهای کوچک – Tiny Brains Pc Game

| دانلود بازی مغزهای کوچک – Tiny Brains برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

## دانلود نسخه Full-reloaded بازی Tiny Brains با لینک مستقیم ##

 

مغزهای کوچک   Tiny Brains

 

توضیحات بازی: بازی Tiny Brains ساخته شرکت ۵۰۵ Games توانست با خلاقیت خود محبوبت و معروفیت زیادی را به همراه آورد و به شرکتهای دیگر یادآوری کند یک بازی موفق فقط گرافیک بالای ان نیست بلکه خلاقیت میخواهد! به هر حال این بازی نیز مانند پرندگان خشمگین یکی از برترین و محبوبترین بازیهای تبدیل گشت و مدتها بازیکنان را سرکرم خواهد کرد.مغزهای کوچک داستان ۴ حیوان آزمایشگاهی میباشد که توسط دانشمندان همش در حالت آزمایش و تست میباشند.این موجودات تصمیم میگیرند برای رهایی از آزمایشات دانشمندان از آزمایشگاه فرار کنند در این بازی باید این چهار موجود با روی هم گذاشتم قدرت مبتی بر فیزیک خود از این مسیر پر پیچ و خم و پر از تله عبور کنند که  بسیار جذاب و دیدنیست و شما را مدتها سرگرم خواهد کرد.گرافیک بازی سه بعدی پازل میباشد که بر هیجان بازی می افزاید این بازی رو از دست ندید.

  

مغزهای کوچک   Tiny Brains

 

مغزهای کوچک   Tiny Brains

 

مغزهای کوچک   Tiny Brains

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» سیستم پیشنهادی:

 

OS: Vista, 7, 8
Processor: P4 3 Ghz or Athlon 3400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB Video Memory with Shader Model 3.0 support; ATI Radeon X1600XT / NVIDEA GeForce 7800GS
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection

 

» نام فارسی: مغزهای کوچک
» نام انگلیسی: Tiny Brains
» ناشر: Spearhead Games
» تاریخ انتشار: Jan 01, 2014
» سبک بازی : فانتزی، فکری

 

» حجم تقریبی : ۱٫۱ GB

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد